A A A

W dniach od 09.07 do 15.07.2017r. odbył się wyjazd wakacyjny dzieci i młodzieży do Murzasichla k. Zakopanego – „Wakacje z Bogiem”. Organizatorem wyjazdu była Parafia Trójcy Św. w Iwanowicach. Jego uczestnikami (w liczbie 25) byli wolontariusze, członkowie scholi oraz ministranci odznaczający się w minionym roku dużym zaangażowaniem w posługę liturgiczną oraz działalność w SKC.

Wyjazd skupiał młodzież i dzieci z terenu parafii Iwanowice.  Uczestnicy aktywnie spędzali czas przemierzając górskie szlaki: Dolinę Kościeliską, Kalatówki, Dolinę Strążyską,  Gubałówkę, Wiktorówki, Polanę Rusinową,. Nie zabrakło również innych atrakcji takich jak: spływ przełomem Dunajca (18 km , pobyt na basenach termalnych w Chochołowie,  zwiedzanie Wielkiej Krokwi, sporty alpinistyczne w parku linowym, zjeżdżalnia grawitacyjna wyjazd  i zjazd  kolejką z Gubałówki niecodzienne wrażenia w kinie 7D.Wszyscy codziennie uczestniczyli we Mszy Świętej.  Wieczorne chwile upływały na konkursach: karaoke - „Szansa na sukces”, turniej tenisa stołowego, piłki siatkowej, nożnej oraz badmintona, konkurs plastyczny. Przy muzyce i wspólnym śpiewie uczestnicy smażyli kiełbaski, a chcąc spalić trochę kalorii tańczyli podczas zabawy dyskotekowej. Wszyscy wrócili do swoich domów zadowoleni i pełni wrażeń. Kierownikiem wyjazdu była p. Renata Jagiełka a opiekunami:  Pan Maciej Jagiełka, Ks. Marcin Żuchowicz, Pani Kinga Jagiełka. Wszystkim, którzy wsparli organizację wyjazdu, a szczególnie firmom, sponsorom indywidualnym składamy serdeczne podziękowanie. Dziękujemy także właścicielom ośrodka w Murzasichlu - państwu Małgorzacie i Pawłowi Łukaszczykom, panu Michałowi - naszemu kierowcy oraz panu Emilowi przewodnikowi górskiemu.

Wspomnienia uczestników:

Tegoroczny wyjazd do Murzasichla "Wakacje z Bogiem" był bardzo udany. Pomimo nie zawsze dopisującej pogody nie mogliśmy się nudzić, gdyż program naszego pobytu był bardzo ciekawy. Jestem pewna, że wszyscy bawili się równie dobrze jak ja!

Marlena Murawska

Wyjazd do Murzasichle  był dla mnie super przeżyciem i przygodą. Wspaniałe piesze wycieczki w góry i wyjazdy kolejką  górską. Codziennie  dodawała nam otuchy Msza św. odprawiana przez ks. Pawła i ks. Marcina. Mile wspominam wieczorne rozgrywki konkursowe i karaoke, na których mogliśmy pokazać  swoje umiejętności. Wracając do domu pojechaliśmy do Rabkolandu, by wyszaleć się na całego. Uważam, że wakacje były fajne i bezpieczne, bo mieliśmy troskliwych opiekunów. Nie mogę doczekać się kolejnych „Wakacji z Bogiem”.

Julia Zaręba

Na „Wakacje z Bogiem” wyjechaliśmy w niedzielę rano z pod Kościoła w Iwanowicach. Po kilku godzinach jazdy autokarem, dojechaliśmy do miejscowości Murzasichle niedaleko Zakopanego. Wakacje spędzaliśmy bardzo aktywnie. Podczas długich wędrówek przemierzaliśmy górskie szlaki: Dolinę Kościeliską, Rusinową Polanę czy Kalatówki. Ciekawą atrakcją była kolejka na Gubałówce, zwiedzanie Wielkiej Krokwi, wyjście do parku linowego i na termy. Codziennie uczestniczyliśmy we Mszy Świętej. Wieczorami w naszym pensjonacie - "szałasie" odbywały się różne gry, zabawy , zawody sportowe. Mieliśmy dyskotekę i karaoke. Nikt się nie nudził. Najbardziej podobał mi się spływ Dunajcem. Mimo deszczu dla nas wszystkich było to duże przeżycie.  Podczas drogi powrotnej odwiedziliśmy Rabkoland. Na obozie Wakacje z Bogiem byłam po raz pierwszy. Wszyscy opiekunowie byli bardzo mili i troskliwi. Poznałam wiele nowych koleżanek i kolegów. Zobaczyłam jaka przyroda może być piękna i fascynująca. Mam nadzieję, że w przyszłym roku powrócę do Murzasichle.

Julia Daniel

Po raz pierwszy uczestniczyłam w obozie " Wakacje z Bogiem" organizowanym przez Parafię Trójcy Św. w Iwanowicach. Wyjazd był pełen atrakcji. Chodziliśmy na długie wycieczki po górach.. Byliśmy na Rusinowej Polanie, w Dolinie Kościeliskiej, Strążyskiej  i na Gubałówce. Natomiast wieczory spędzaliśmy na grach, dyskotece, karaoke, wieczorkach filmowych i ognisku. Najbardziej podobała mi się wycieczka na Termy i do Rabkolandu, gdzie było wiele śmiechu. Chętnie jeszcze kiedyś pojechałabym taką ekipą do Murzasichle.

Emilia Bober

Na tegorocznych ,,Wakacjach z Bogiem” było wspaniale. Każdego dnia byliśmy gdzieś indziej. Gubałówka, dolina Kościeliska, Rusinowa Polana, Dolina Chochołowska, Wielka Krokiew. Oprócz wędrówek górskich mieliśmy inne atrakcje takie jak spływ Dunajcem, wyprawa do parku linowego, kino 7D na Krupówkach, wyjazd na termy. Ponadto mogliśmy się zmierzyć w rozgrywkach sportowych, pochwalić się talentem piosenkarskim na wieczornym karaoke. Każdego dnia uczestniczyliśmy w Mszach świętych. Do domu wróciłam wypoczęta i bardzo szczęśliwa.

Weronika Stąpała

W tym roku Wakacje z Bogiem były bardzo ciekawe. Poznałam dużo fajnych, miłych osób. W trakcie wyjazdu nie mogliśmy się nudzić nawet gdy na dworze padał deszcz ponieważ opiekunowie zapewniali nam wiele wspaniałych atrakcji Odbyły się turnieje sportowe, w których każdy mógł znaleźć odpowiedni sport dla siebie. Największa niespodzianka dla nas to to, że gdy wracaliśmy do domu pojechaliśmy do Rabkolandu. To było niesamowite przeżycie. Bardzo dobrze się bawiliśmy. Mamy nadzieję, że w przyszłym roku powrócimy do Murzasichla i spędzimy tam kolejne niezapomniane chwile.

Wiktoria Kolawa

Na wyjeździe w Murzasichlu było bardzo fajnie. Jedzenie było pyszne za co dziękujemy pani Gosi. Jak co roku byliśmy na spływie przełomem Dunajca jednak tym razem nie zapomnimy go do końca życia. Pogoda była udana…do czasu…kiedy czuliśmy wodę pod siedzeniem. Mogliśmy zaprezentować swoje zdolności wokalne na wieczorku z karaoke. Dziękujemy wszystkim opiekunom  za wspaniałą opiekę  szczególnie pani kierownik. Do zobaczenia za rok!

Ewa i Kasia

Na Wakacjach z Bogiem przeżyłam bardzo dużo ciekawych i niezapomnianych przygód m.in. byłam na basenach termalnych , odbyłam kilka wędrówek górskich , nawiązałam nowe znajomości i dobrze się bawiłam na spotkaniach integracyjnych :)

Oliwia Chludek

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.